close

表妹和我

今日同我個表妹同表弟去咗睇劇,你諗下我地又睇咩劇呢。。。??

。。。你諗得冇錯啦。。。 又去睇Alice in Wonderland。。。 -_-" 反語我第二次去睇嗰時我一的都唔覺得悶呀~~ ^^~~

不過好次上次咁,睇唔到7點嗰場要等7:45分嗰場。。。 所以味去睇之前我入咗Holt Renfrew 試咗好多野~~

仲有好多野都好想買添~~!! 好想買埋嗰條皮帶。。。

可識冇錢。。。 到時搵到分工我就會返返黎而到架啦。。

 

韓國食物

睇完劇之後我地去咗Soban食野 我地三個都叫嗮 “蛋包飯” 黎食呀~~

真係正呀!! 不過有小小辣因爲有好多泡菜。。。

我地仲叫埋珍珠奶添~~ ^^~~

 

韓國食物

啦~~~ 呢個就係 “蛋包飯” 啦 係咪好次好正呢~~?? ^0^~~

今日都算好呀,唔洗流係屋企。。。

好啦 到時先再講啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()