close

米奇老鼠

^.^~~

今日放完學係Student Lounge到上網。。 悶死人啦。。。 因爲我個朋友約咗我6:00去Nakwon韓國餐廳食野~~ ^^

嗰時先4:00。。。冇野好做 >.>~~

佢仲約我兩年前識嘅朋友係暑期學校到識~~ 好開心可以見到佢,因爲成兩年冇見過佢啦。。。 T.T~~

時間真係過得快架。。 率然嗰個暑假好多唔開心嘅野發生咗 但係點都好啦,過咗去嘅野唔好再題啦。。

坐巴士嗰下真係慘啦~~~ T.T~~~ 我地6:00鐘約定係門口等架嗎。。。 哈哈~~ 我6:45分先黎到Yonge & Finch >.>

好彩我的朋友都遲埋姐 ^^~~

所以反攻時間最好就唔好坐巴士,加上今日洛大雪。。。 咪你坐幾個鐘都得呀。。。

我地本來食完野仲諗住去睇電影架 (Shutter Island)。。。 但係我其中一個朋友要早走,所以我地去咗Soban食甜品 ^□^*

的雪糕係嗰到真係好味架~~~

食完我個朋友就車我返去。。 我今晚唔可以夜的返去,因爲洛大雪。。。 希望個天氣會越黎越好的~~ 到時可以出多的街。

好啦~~ 我好眼瞓。。 到時先再講啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()