close

我

終于買咗件皮夾啦~~ ^^~~

$299 on sale 都仲咁貴。。。 冇辦法啦,我而個月真係要小心的洗錢啦。。。

我怕到到3月中就用嗮的錢。。


Alice in Wonderland

今日放完學同我個朋友去咗Yorkdale Mall行街 

到6點鐘就同咗啊Michael同Cherry去睇Alice in Wonderland 3D ^^~

味睇之前去咗Rainforest Cafe食野 (到時會有相比你睇架啦 ^^~~),的氣氛真係正呀。 我最記得就係我細個嗰係溫哥華去過一次。。

的野都唔錯姐~~ 我叫咗個漢堡餐黎食!!

下次最好就唔好係嗰日出就嗰日睇。。。 我地本來去睇7:45嗰場架,點知一入到去就冇嗮位。。。

我地仲等咗咁死鬼耐。。。 -_-"~~ 冇辦法啦,咪又睇10點半嗰場咯~~

真係正呀~~ 比我睇多一次我都唔怕呀

希望日後會有多的新電影好次而套咁 ^^~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()