close

French Capuccino

唔~~ 好味呀~~ 可識喝一喝就冇嗮啦。。

第一下喝嗰時苦到咩咁。。所以要叫人比多三包糖先開始有的糖嘅味到。。。 -_-"~~

前幾日我同咗啊 Theresa 同 Cora 去咗 Destiny 喝珍珠奶茶

我地就叫咗個 Hot Cappuccino,Mango Crepe,New York Cheese 同兩杯珍珠奶茶。。。

我唔記得咗嗰兩杯野叫咩添。。。

 

NewYork Cheesecake 

哇~~ 個 New York Cheesecake 真係正到咩咁呀 ^^~~

我幾快就食完啦~~ 下次要叫多一盤先。。。 不過或者試下令外的味道

其實我仲有幾張相想比你地睇架,不過我個朋友仲味發送到比我。。

或者聼日佢會比到我呢。。??

 

令外今日就同咗我個細佬去 Yorkdale Mall 買野

我入咗 Club Monaco 試咗幾集件。。 救命呀~~!! 試咗幾耐先搵到個 size 比佢。。。 -_-"~~

買完我地就去咗 Amarni Exchange 買咗個 Vest 比佢

話時話。。 個 Vest 其實都幾靚~~

嗰時就7點鐘我喉乾咩咁呀,所以我地就入咗 Tim Hortons 買咗杯 Ice Cappuccino 黎喝

我地點都要喝完先走架啦,因爲萬一我坐緊地鐵嗰時。。 我怕我會雲呀。。。

今日到算唔錯呀~~

我呢加真係好眼瞓呀。。。 我到時先再講啦~~

拜拜~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()