close

^^

星期6同啊 Melissa同Jason去咗Ten Ren's喝珍珠奶茶 不過同咗啊Jason去樂園食野先

我地叫咗辣嘅雞黎食。。。 真係慘啦 我地兩個都食唔到 所以Melissa黎到嗰時要佢食嗮

哈哈~~ 食完之後我地由Yonge & Finch行到去North York Center嘅Ten Ren's

 

^^

 

^^

我叫杯Mint Chocolate Milk Black Tea (+Tapioca) ^^~~

因爲嗰日真係實在太凍啦 好奇怪咯 因爲上個星期本來好日啊嗎 但係唔知點解今個星期咁凍嘅

個天氣又玩我啦 希望下個星期會好的咯

 

^^ 

 

 ^^

 

^^

 

^^

哈哈 我地影咗好多無聊想 好多心形~~

 

^^ 

我同啊Jason 見唔見到個心呀!!??

 

^^ 

 

^^ 

我同啊 Melissa 我真細好耐冇見過佢啦 希望會多的機會好此呢個咁樣啦

好啦 夜啦 我到時先再打啦

我知我呢加打得好小 不過你地放心啦 我到時會打多的架啦!!

拜拜~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()