close

jump.jpg 

今日就冇乜野發生啦 除咗我眼起身。。。 -_-"

 所以我今日冇上課去咗“Green Tea Grotto" 喝野。 我叫咗個 “Peach Yogurt” 黎喝

我個表弟叫咗個“Maccha Milk Green Tea” 黎喝 ^^~~

喝完之後去咗“大統華超級市場”買野

再去埋 Mc Donald's 喝咖啡先返到屋企。。。

 

呢福相可以應用我琴晚黑嘅惡夢,我琴晚黑發咗個惡夢。。。 >.<"~~

係個夢入面我係山頂跌落黎,嗰下真係好次好真。。。我仲以爲我真係會死添。。。

我個一跌到落地嗰時馬上起身,我周身都出嗮汗。。 我真係要去睇下醫生呀。。

都唔係第一次架啦,可能最近食完我的抑鬱症丸仔

的後果開始影響緊我啦 最緊要就係的丸仔對我有用就得架啦~~

或者可能最近我有好多壓力因爲今個星期五有個期中考試

我希望我唔會肥佬咯~~ 係時候要溫書啦。。。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()