close

落雨 

終于考完Econ Midterm啦~~!! 我溫書溫咗成個星期架啦。。。

希望我冇肥佬到咯。。。 我有信心架!!

今日又落雨啦,寧到我好唔開心。。 >.<"  不過好彩今日係星期五

今晚可以瞓到幾眼都得呀 哈哈

6點鐘嗰時我去咗我個朋友嘅朋友嘅屋企玩~ 食咗雞翅同Pizza ^^~

完本我地食完野之後應該去玩Monopoly架。。。 可識大家都覺得好悶,所以我地全步洛咗去下面屋玩 Truth or Dare。。。

救命呀。。。 -_-"~~ 次次都簡到我嘅。。 重要做埋嗮的好唔見得光的野呀。。 真係慘啦~~

玩到咁上下我地就上返去食甜品 ^0^~~

我真係好眼分呀。。。 我到時先再打多的啦。。。

因爲我聼日要好早起身去打保齡9點要去到呀。。。 我的朋友真係傻架。。

去地話咩“Early Bird Special”所以要咁早去。。。 佢地真係好想我死啦 哈哈哈~~

好啦聼日先再講啦。。。

拜拜~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()