close

由於「吳家晴」先生笠水,在此代 post

我有個 ex,本身佢個人冇乜點,係比較串同中意發小姐貏氣。同埋平胸。

收尾分左手,原因係乜唔講喇,廢事悶親大家。

總之而家發生左一件咁既事。

就係佢走左去食d唔知乜豐胸藥,之後話自己升左 cup,用 web cam 拍底send 條片泥串鳩我向我示威。

佢真係串到爆,首次叫我唔好諗住翻卓佢(佢咁臭貏氣真係再卓唔落)講講下仲拉低拉鏈突 出個 bar,
就咁睇,似層層咁,唔知佢用左乜野 pad 定點托,總之肯定經過人工修飾。仲要話自己有 C。

睇落都似有但好難令人相信,因為根據我經手時既親生體驗就肯定冇可能咁勁。因為本身佢 幾平,只係好似草原上有兩粒石仔咁上下。

但拍出黎又好似好真咁。

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()