close

Theresa同我 

今日個天氣真係正啦~~ 我諗由今日開始唔會再落雪架啦

星期二要上NATS班。。。 悶死人啦。。。 個個星期二同四都一樣架,一上班就要馬上開始打字架啦。。。 -_-"

不過唔怕,都就黎完架啦 咪最多返多三個星期咯~~

放完學之後就去咗個學生中心食野,我叫咗個“Green Tea Frozen Yogurt” 黎食 ^^~

 

Theresa同我 

我仲以爲係“Mint Chocolate” 黎嘅添。。。 -_-"~

不過我一食洛去嗰時,的味道同綠茶雪糕一無一樣呀

下次一定要試下Mint Chocolate先~~ ^^~~

 

成兩個你冇同我講個野啦,我諗你都忘記咗我架啦。。。你諗起我就會唔開心架啦。。

雖然你以後唔會再見到我,但係我點都會記住你係我心目中架 S2

你寧我真係好開心。。。 可識我地今本都冇可能。。。

我真係冇諗過第一年大學會過得咁快架。。。 不過都好嘅,放四個月暑假

以前全步唔開心的野可以忘記嗮。。 三月四月,你過得快的啦~~!! ^^~

到時可以快的返香港架啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()