close

cry 

有時大家都會經過問題 但係怕同大家講

好此我咁 由9月開始到到呢加 我都仲係咁 呢件事我好怕同大家講

我也唔想同大加講。。。 因爲如果講咗出去比人聼 我真係唔知佢會點諗起我架

所以我咪有要去睇醫生 睇下可唔唔以解決呢個問題呀

我諗我都開始好返小小架啦 可能等到4尾我就會完全好返架啦

 

我希望你呢加唔會唔再開始架啦 都成兩個月啦 我諗你都應該忘記咗我 同唔開心嗰的野

我好想你知道到 我只想你開心架 如果係我搞到你今時今日咁 咁我就真係對唔主啦

我呢加都唔知點樣面對你呀 你話比我聼點啦

不過點都好啦 我味返香港之前 我點都要同你 解決呢個問題架啦

你等多一個月啦。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()