close

謝謝

今日返完學后同我個朋友去咗Fairview Mall行街

最正就係今日入DANIER嗰時比我望見到一皮夾我好鍾意。。。 真係正呀~~!! $299 好彩仲有一個size:加細 ^^~~

今年皮夾"in"啊嗎 我幾個朋友都有。。 念我個細佬都有一件添。。。-_-"~~

真係多謝嗮呀, Theresa!!

到時我就會去買咗佢架啦~~ 我希望我到時去買嘅時候仲會係到咯。。。 因爲都係最後一個size黎架啦

試完就去咗Tim Hortons喝咖啡同食野

食完野就去幫我個朋友去簡手袋。。 哇救命呀。。。 我地去咗幾~~~ 多商店呀。。。

不過終于比我個朋友係ZARA到搵到啦。。。 多謝啊上天~~~ -_-"~~

今日行咗好多,都唔打咁多住啦。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()