close

我

今日我同我個朋友都冇上課。。。 我就肯定上唔到架啦,因爲我今日遲到 >.<~~

本來9點半起身架,不過可識我起身嗰時已經12點啦。。。

返到學校要去個William Small Centre黎買車卡。 真係慢啦,我等咗成個鐘先買到而張死人卡。。。 無聊 >.>

我個朋友都唔想上課因爲佢要打埋佢份野。。

所以我地就去咗個Food Court到坐。 

  Cherry

哈哈~~ Cherry 你比你的眼神係咩意識呀。。??

唔通你想。。。!!?? 哈哈~~ 講下笑姐~~ ^0^"~~

繼續努力打你份野啦。。

 ^^~~

你睇下我地幾專心係到做緊功課 ^^~~

^^~~

而到成日都冇地方坐架。。。 -_-"~~

儅我個手提電腦冇電嘅時候,我就要去Student Lounge嗰到啦

坐到5點鐘嘅時候就返咗屋企。。

咁就一日啦。。。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()