close

落雨~~ 

我都諗成個星期唔係洛雪就洛雨架啦。。。 天呀~~!! 你幾時先比到春天比我地呀。。

今日反語返我個nats嘅早班,因爲我好想快的返咗佢就算拉。。 你簡值唔知嗰班幾~~~燜呀

成90分鐘靜係係到打字。。。 其實我都唔需要上膛嘅,我可以返去問我的朋友係msn比我架。。。

真係笨啦~~ 先該由9月開始咁呀。。

 哈哈~~~ 講笑姐。。 如果我咁做去到期末咪死緊!!我就一定肥佬架啦~~~  

除咗上課我仲去咗我個學校嘅圖書館。 我坐咗係嗰到由兩點到五點~~

你地心諗“佢咁努力係到溫書~~!!??”

哈哈~~ 其實唔係架 XD~~ 我係到上msn同人講野,仲同埋人地webcam添~~ ^.^~~

今日就發射咗咁小野咯~~

無聊呢。。??

arrow
arrow
    全站熱搜

    何家亮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()